امروز:

توئیتر بازار تجارت الکترونیک از طریق بازاریابی محتوا

توئیتر در حال تست دکمه خرید یا buy است که به کاربران این سایت امکان می‌دهد هم خریدهای الکترونیک انجام دهند و هم به نهادهای خیریه کمک کنند

توئیتر بازار تجارت الکترونیک از طریق بازاریابی محتوا

درآمدهای کلان ارائه چنین خدماتی موجب شده تا توییتر هم به جمع شرکت‌هایی بپیوندند که سرویس های تجارت الکترونیک را در کنار سرویس های اصلی خود ارائه می دهند. این خدمات فعلا به طور محدود و برای خرید اقلام ساده ای همچون تی – شرت و بلیط مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر ارائه خدمات تبلیغاتی منبع اصلی درآمد توییتر است. پیش از این فیس بوک هم اعلام کرده بود دکمه خرید را به سرویس خود اضافه می کند و اپل هم بر اساس اخبار موجود به دنبال تسهیل خرید همراه در آیفون ۶ است.

پیش از این هم توییتر خدماتی را در این زمینه با همکاری آمازون و آمریکن اکسپرس ارائه می داد، اما از این پس برای این کار فشردن دکمه خرید کافی است و لزومی به ارسال پیام یا هش تگ ویژه وجود ندارد.


نوشته شده در : دوشنبه 7 مهر 1393  توسط : حسین حسنی.    نظرات() .

برچسب ها: توئیتر ، شبکه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا ،
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو